"מוחמד דף יודע שבמוקדם או במאוחר אנחנו נמצא אותו ונחסל אותו"

שלום בידרמן 1 Comment on "מוחמד דף יודע שבמוקדם או במאוחר אנחנו נמצא אותו ונחסל אותו"
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

במסיבת עיתונאים במשרד האוצר אמר יאיר היום כי "שמענו אתמול את הנאום שהפיץ מוחמד דף, ראש הזרוע הצבאית של החמאס. הוא נשמע כמו שר ההסברה של סדאם חוסיין, שהמשיך לטעון שעיראק מביסה את ארה"ב עד שיום אחד הוא נעלם ומאז לא ראו אותו. מוחמד דף מסתתר כבר שנים במחילות מתחת לעזה ושם הוא יישאר מפני שהוא בן מוות, ומפני שהוא יודע שבמוקדם או במאוחר אנחנו נמצא אותו ונחסל אותו"

עוד התייחס לפיד למבצע "צוק איתן" ואמר: "החמאס מוכה וחבול ופוחד, והוא מפסיד את המערכה בזכות הגבורה והנחישות של צה"ל וחייליו. מתחילת המבצע תקף צה"ל מעל 4000 יעדי טרור, פגע במאות מחבלים והשמיד חלק ניכר מתשתיות הטרור של החמאס ורוב מוחלט של מנהרות הטרור. גילויי האומץ, הלחימה והרעות של חיילי צה"ל מעוררים התפעלות. ההתגייסות של הציבור הישראלי, החיבוק החם לחיילים ולתושבי הדרום, והרצון לתרום ולתת בכל רגע נתון מחממים את הלב, ונותנים לכולנו כוח."



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    עדיף ששר האוצר ינסה ללמוד כלכלה בזמן הזה ושהוא לא ינסה לפרסם את דעותיו, שהרי כבר ראינו מה דעתו בנושאים אחרים. אולי אם הוא יהיה עסוק בללמוד כיצד מנהלים מדינה מתוקנת חברתית אז לא יהיה פער חברתי שיוביל לרדיפת חפים מפשע (מהזן החרדי ולא מוחמד דף שר"י). תן למקצוענים לטפל בצבא.